„Kvalita je hodně skloňovaným pojmem asi v každé firmě. Ale pouze při přímém kontaktu se službou či produktem zákazník pozná, jak je to s kvalitou doopravdy. Mým cílem je, aby zákazníci Zásilkovny byli maximálně spokojeni a pokud se případně stane chyba, abychom se z ní poučili a neopakovali ji,“ říká Dalibor Svoboda, ředitel oddělení Kvality a procesů skupiny Packeta.
Jan Došlý (43) vystudoval marketing, sportovní management a psychologii. Do Zásilkovny přichází s bohatými zkušenostmi z řízení obchodu a marketingu. Pracoval například ve společnostech ALPINE PRO, KIT Digital Inc, CERVA GROUP nebo elem6. Honza je ženatý. Miluje sport (hlavně hokej, windsurfing a vše co se točí okolo hor) a rád čte. Cestuje s rodinou a ochutnává exotické kuchyně.
„Tempo růstu Zásilkovny a ambiciózní obchodní cíle jsou pro mě závazkem a velkou výzvou. Navzdory negativním dopadům pandemie koronaviru jsme letos z našich plánů nic neslevili. Naopak postcovidovou dobu vidíme jako velkou příležitost k další expanzi ve všech směrech a chceme ji maximálně využít,“ říká nový obchodní ředitel Zásilkovny Jan Došlý.