V ČR je k dispozici už 2 000+ Z-BOXů, nově je lze nalézt i u vybraných prodejen Tesco

V České republice je k dispozici již více než 2 000 samoobslužných výdejních míst Z-BOX! Ty jsou nově i u vybraných prodejen řetězce Tesco.

V první fázi spolupráce s Tesco se Z-BOXy umístily u devíti prodejen, postupně se počet instalací rozšíří na 100 provozoven Tesco po celé České republice. Prodejny, kde budou Z-BOXy umístěné, jsou vybírány tak, aby vhodně doplnily již fungující síť Z-BOXů a kamenných výdejních míst Zásilkovny.

„Mám radost ze spolupráce s jedním z nejvýznamnějších obchodních řetězců u nás, společností Tesco, která pokrývá svojí prodejní sítí celou Českou republiku. Víme, že Z-BOXy jsou u prodejen velmi využívané. Zákazníci oceňují, že mohou spojit nákup potravin s vyzvednutím zboží, které si objednali na internetu. Ovládání Z-BOXů je pro ně velmi jednoduché. Navíc jsou tato samoobslužná výdejní místa díky solárním panelům nenáročná na energii, a proto mohou stát prakticky kdekoliv.”
Z-BOX už u 9 prodejen Tesco

„Neustále pracujeme na tom, abychom zákazníkům nabídli zákaznický zážitek v prostředí moderního obchodu postaveného nejen na širokém sortimentem potravin a dalšího zboží, ale také řadě doprovodných služeb, které přispívají ke komfortnímu nakupování. Jsme rádi, že na těchto principech stojí i tato partnerská služba, a věříme, že spolupráci se Zásilkovnou naši zákazníci ocení a Z-BOXy budou u prodejen Tesco využívat,“ říká Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro Českou republiku s tím, že v současnosti společnost napříč ČR provozuje 185 kamenných prodejen i vlastní e-shop Tesco Online nákupy, který dnes k nákupu potravin využívá na 2,7 milionů domácností.

Zásilkovna začala s instalací Z-BOXů v roce 2020. Od té doby bylo do Z-BOXů doručeno téměř 3 000 000 000 zásilek. V České republice je pro zákazníky dostupných téměř 2 100 Z-BOXů, na Slovenku 500 a v Maďarsku 90. Oblíbené jsou díky svému jednoduchému ovládání přes aplikaci Zásilkovna a také kvůli tomu, že si lidé svou zásilku mohou vyzvednout kdykoliv a nejsou závislí na otevíracích hodinách klasického kamenného výdejního místa. Jakmile řidič doručí zásilku do Z-BOXu, obdrží zákazník informační e-mail, SMS zprávu a notifikaci do aplikace Zásilkovna. Od této chvíle si zákazník může své zboží vyzvednout.

K obsluze stačí mít v chytrém telefonu nainstalovanou aplikaci Zásilkovna a zapnutý Bluetooth a polohové služby. Při příchodu k Z-BOXu se aplikace pomocí Bluetooth sama automaticky spáruje a otevře schránku s danou zásilkou. Cena za doručení do Z-BOXu je stejná jako na kamenné výdejní místo.