společnost DHL Express spouští novou grafickou podobu webu www.dhlservicepoint.cz

  • Nový web dhlservicepoint.cz nabízí možnosti jednoduchého odeslání zásilky bez nutnosti registrace
  • Významně se zvýšil počet míst pro odeslání balíčku prostřednictvím sítě DHL ServicePointů (DHL ServicePoint, PPL ParcelShop, DHL Locker)
  • Nový web nově nabízí jednoduchou a cenově dostupnou možnost online objednávky s využitím široké sítě podacích míst pro odeslání zásilky

Společnost DHL Express, přední světová logistická společnost, zahajuje lokální brandovou kampaň pro oblast Retail a představuje nový vzhled webu www.dhlservicepoint.cz . Po úpravě webu zákazník snadno a rychle najde všechny 3 jednoduché možnosti pro odeslání balíčku:

  1. První možnost je zákazníkům dobře známá, a to odeslání zásilky prostřednictvím DHL ServicePoint (smluvní obchod DHL, který nabízí možnost osobního podání zásilky do sítě DHL Express) Zde zákazník získá i krabici a objednávku přepravy vyplní společně s obsluhou, zaplatí a dál se o nic nemusí starat.
  2. Nově jsme upravili možnost online objednávky z pohodlí domova, zákazník si celou přepravu může objednat online, zaplatí online a vytiskne si přepravní štítek. Balíček s vytištěným štítkem odnese na jemu nejbližší místo, které si najde na DHL mapě na webu. Těchto míst je přes 400K výraznému navýšení těchto místo došlo propojením systému DHL Express a vybraných PPL ParcelShop.

    NOVĚ také může zákazník odeslat svůj balíček i prostřednictvím samoobslužného boxu DHL Lockeru i bez registrace u DHL. Dosud mohli tuto službu využívat pouze zákazníci s registrací u DHL. Z původních 20 samoobslužných boxů se tak jejich počet více než zdvojnásobil. Samoobslužné boxy DHL Lockery se umisťují mimo jiné ve vybraných nákupních centrech Tesco v ČR.

    U objednávky přepravy online došlo k výrazné úpravě ceny a prémiová přeprava se tak stává dostupnější pro širokou veřejnost.

  3. Třetí možností je stále objednávka přepravy po telefonu – 840 103 000/ 220 300 111.

„Nová grafika webu je přehledná, jednoduchá a nabízí i video návody k použití konkrétní služby. Věřím, že nové pojetí grafiky webu a navýšení počtu míst k odeslání balíčku, usnadní široké veřejnosti využívání naší expresní mezinárodní logistické sítě,“ říká Luděk Drnec, generální ředitel, DHL Express (Czech Republic).