Kampaň: DPD doručuje pěkný den na podporu výdejních míst a boxů

Společnost DPD, součást největší sítě balíkové přepravy v Evropě DPDgroup, spustila novou marketingovou kampaň s heslem “Doručujeme pěkný den”. Cílem je zvýšit povědomí o službě doručování do výdejních míst Pickup a samoobslužných boxů. Součástí kampaně jsou televizní sponzoringové spoty, CLV, online reklama na internetu i sociálních sítích, spolupráce s influencery nebo reklama v navigaci Waze. Kampaň pro DPD navrhla a zpracovala  agentura Momentum ze skupiny McCann.

Televizní sponzoringové spoty běží od září do října na TV Prima, Prima Max a Prima Cool ve vybraných dnech v hlavních vysílacích časech. CLV (city light vitríny) na zastávkách MHD a ulicích měst upozorňují na konkrétní nejbližší výdejní místa a boxy včetně jejich označení na mapě nejbližšího okolí. V navigaci Waze se pak řidičům objevují upozornění na boxy a výdejní místa, kolem kterých projíždějí.

“I když naši síť Pickup neustále rozšiřujeme a letos dokonce atakujeme hranici 3000 výdejních míst a boxů, lidé si nás stále nejvíce spojují s doručením na adresu kurýrem. Rádi bychom to změnili a prostřednictvím kampaně tak rozšířili povědomí zákazníků o nových službách – navíc v době, kdy zájem o tyto způsoby doručení neustále roste,” vysvětluje Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Kreativa samotná je pak založená na usměvných mini příbězích. „Každé doručení je příležitostí pro malý příběh. Ať už si rádi objednáváte online elektroniku, módu, nebo třeba i choulostivé zboží, v kampani ukazujeme, že s DPD prostě Doručujeme pěkný den, jak se vám to hodí. Na výdejny, do boxů i domů, “ říká Rado Jankovič, kreativní ředitel Momenta.

DPD si od kampaně slibuje nejen větší povědomí o možnostech doručení do sítě Pickup, tedy boxů a výdejních míst, ale z dlouhodobého pohledu také navýšení počtu balíků, které budou mířit na výdejní místa nebo samoobslužné boxy.