DPD nově umožňuje odesílání do EU bez registrace

Leden 2018 – Společnost DPD, přední přepravce v České republice i v Evropě,  aktualizovala pro své zákazníky online objednávkový formulář, který je určen pro zasílání balíčků mezi soukromými osobami i firmami bez registrace. Nová verze přináší neregistrovaným odesilatelům možnost zasílat do států EU, rychle zjistit cenu přepravy a dobu doručení. Zákazníci také nemusí tisknout žádné štítky, vše zařídí kurýr.

Zákazníci, kteří chtějí tuto službu využívat, nepotřebují registraci. Pomocí intuitivně navržené webové aplikace na www.poslibalicek.cz si jednoduše vytvoří objednávku. V den odeslání balíčku je odesílateli zaslán e-mail s informací o hodinovém okně, kdy kurýr dorazí. Ten také přiveze štítek a zásilku na místě označí. Zákazník se tak o nic nemusí starat. Balíček je doručen příjemci během následujícího pracovního dne, přičemž v rámci ČR lze termín doručení i místo přizpůsobit v aplikaci DPD Kurýr. V případě všech balíčků v rámci ČR i EU přijde příjemci notifikační email a sms s termínem doručení na hodinu přesně.

Registrovaní zákazníci mohou pro objednávku přepravy využívat komfortní řešení v podobě aplikace Moje DPD, ve které je k dispozici kompletní nabídka služeb včetně doplňkových služeb, importu zásilek, tisku štítků, správy adres příjemců, vyúčtování apod. Aplikace je vhodná pro malé a středně velké firmy.

“Pro nás je nejdůležitější, aby byly služby DPD pro zákazníky komfortní a splňovaly pokud možno co nejvíce jejich přání. Proto je také vylepšení této aplikace přímou reakcí na podněty našich zákazníků, kteří si možnost zasílat balíčky za hranice bez nutné registrace dlouhodobě žádali,”  říká Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ.

Neregistrovaní zákazníci si pomocí online objednávkového formuláře mohou jednoduše a rychle spočítat cenu přepravy a čas doručení předem – stačí vybrat cílovou zemi a zadat váhu zásilky, případně počet balíčků. Zásilky jsou standardně pojištěny do výše 50 000 Kč. Existuje však také varianta dodatečného připojištění s vyšším krytím. Toto řešení je vhodné například pro ty, co nemají e-shop, ale prodávají zboží po internetu a hledají jednoduché a časově úsporné řešení.

O DPD

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě a třetí celosvětově. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 330 zaměstnanci a 650 kurýry doručí každoročně kolem 16 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 28 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí více než 60 000 zaměstnanců doručuje denně až 4 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2016 vykázala tržby ve výši 23 miliard EUR.

michal
Author: michal