German Design Award 2019 – Jungheinrich získal pět ocenění

Prosinec 2018 – Společnost Jungheinrich oslavuje zisk pěti ocenění German Design Award 2019. V kategorii „Průmysl“ obdržel vysokozdvižný vozík s výsuvným sloupem ETV 216i zlatou cenu.

Ocenění byla firmě rovněž udělena za elektrický ručně vedený nízkozdvižný vozík EJE 116, změnu orientace značky Jungheinrich i úspěšnou prezentaci společnosti na veletrhu LogiMAT.

Německá Rada pro design každoročně uděluje ocenění German Design Award vynikajícím produktům a špičkovým projektům, které významně přispívají k rozvoji mezinárodního designu. V letošním roce získal Jungheinrich celkem pět prestižních ocenění.

Velkým vítězem je vysokozdvižný vozík s výsuvným sloupem ETV 216i – jeho zcela nový design si vysloužil zlatou cenu v kategorii „Průmysl“. Základem inovativního vozíku je plně integrovaná lithium-iontová baterie, která harmonicky zapadá do celkového konceptu vozíku. Díky tomu je ETV 216i výkonným pomocníkem a přináší řadu předností také v oblasti ergonomie. Obsluha má k dispozici výrazně více prostoru k pohybu a z vozíku je také lepší výhled. Výsledkem je výrazně větší uživatelská přívětivost a bezpečnost ve skladu.

Elektrický ručně vedený nízkozdvižný vozík EJE 116, který je specialistou na hospodárnou přepravu palet na krátké vzdálenosti, rovněž zvítězil v kategorii „Průmysl“. Tento vozík zaujme především svým kompaktním, konzistentním designem a inovativní multifunkční hlavicí oje s vyspělou senzorovou technologií zajišťující spolehlivý a ergonomický provoz. Strategická změna orientace značky Jungheinrich si vysloužila prvenství i v kategorii „Identita značky“. Díky úspěšné prezentaci na veletrhu LogiMAT společnost dosáhla vítězství v kategorii „Veletrh a výstava“.

Michael Niebuhr, vedoucí oddělení průmyslového designu ve společnosti Jungheinrich, vysvětluje: „Jsme hrdí na to, že inovativní přístup k designu ve společnosti Jungheinrich je v roce 2019 odměněn ziskem celkem pěti ocenění. Jedná se o skvělý výsledek, který nás motivuje k tomu, abychom i nadále pokračovali v našem vizionářském myšlení a zůstali otevřeni novým technologiím a designovým trendům. Pro nás je design více než jen pouhý vzhled produktů. Představuje tvář naší společnosti, klíčovou součást našeho úspěchu a vizuální vyjádření kvality a inovací.“

Ocenění German Design Award je mezinárodním uznáním německé Rady pro design, jejímž cílem je objevovat, prezentovat a oceňovat jedinečné designové počiny. Z tohoto důvodu jsou každoročně udělovány ceny špičkovým projektům v oblasti produktového a komunikačního designu. Ocenění German Design Award, jež se uděluje od roku 2012, celosvětově patří mezi nejrespektovanější designové soutěže a těší se uznání přesahujícímu odborné kruhy.

Cenu uděluje německá Rada pro design, zaměřující se na rozvoj značek a designu. Toto sdružení, které bylo založeno v roce 1953 na podnět Německého spolkového sněmu, podporuje podniky při zvyšování hodnoty značky prostřednictvím designu. Díky tomu je Rada pro design jedním z významných světových kompetenčních center pro komunikaci a řízení značky v oblasti designu. Kromě průmyslových sdružení a institucí zahrnuje exkluzivní síť členů, zejména ředitele značek a vlastníky mnoha velkých společností.