Toyota Tonero snižuje spotřebu a překračuje s rezervou Stage V, nejpřísnější emisní normu v historii

Nová Toyota Tonero s nosnostmi 1,5 až 8 tun je řada pečlivě navržených moderních strojů. Svou produktivitu a efektivnost opírají o čistý, úsporný a štíhlý provoz, nadstandardní výkon, ale zejména o vynikající odolné průmyslové motory, které nezapřou rozsáhlé zkušenosti výrobce, který prodá nejvíce čelních vysokozdvižných vozíků na světě, a to i do těch nejnáročnějších provozních aplikací.

Další snížení spotřeby se striktně průmyslovými motory Toyota

Všechny motory Toyota jsou vyráběny mateřských výrobních závodech, aby byla zaručena vysoká kvalita a dlouhodobá spolehlivost. Jsou speciálně konstruované pro průmyslové aplikace, v nichž umožňují rychlou akceleraci a optimalizovanou spotřebu paliva.

Zákazník může vybírat mezi dieselovými a LPG motory. Jsou připraveny na to, aby vydržely časté i studené starty (desítky startů za den) a podaly plný výkon i se studeným motorem, a přitom s optimální spotřebou paliva. Zajistí požadovaný výkon při rozumných nákladech na údržbu, odolnost a životnost motoru.

 

  • dieselová řada nabízí spolehlivý motor 1DZIII, mimořádně úsporný 1ZS a 1KD, nyní včetně DPF filtru pevných částic pro ještě čistší provoz, exhalace mimořádně ekologických a úsporných motorů jsou výrazně nižší než požaduje norma Stage V
  • LPG řada nabízí interně vyvinuté motory 4Y a 1FS, vybavené trojcestným katalyzátorem, přímým zapalováním (bez rozdělovače), elektronickým vstřikováním paliva a vyniká optimálním výkonem vozíku

 

Výběr typu převodovky podle typu nasazení

Modely s robustním dvoustupňovým hydrodynamickým měničem momentu nabízejí plynulý pocit z jízdy díky výkonné akceleraci a možnosti volnoběžného dojezdu, snadné změně směru jízdy a jednorychlostní převodovce bez nutnosti řazení.

Verze s hydrostatickou převodovkou (HST) představuje alternativu k verzi s dvoustupňovým měničem momentu. Nabízí výkonné brzdění motorem a akceleraci, rychlou změnu směru pojezdu, nezávislou funkčnost zdvihu a pojezdu, elektrickou parkovací brzdu a funkci ‘zastavení na rampách’. Hydrostatická převodovka je perfektní pro řidiče preferující automatické brzdění při puštění pedálu akcelerátoru.

Solidní provedení exteriéru bez plastů – příprava na tvrdé podmínky

Čelní vysokozdvižné vozíky Toyota jezdí běžně v náročných venkovních provozech, například v nápojářském, chemickém, dřevařském nebo stavebním průmyslu a dalších těžkých aplikacích. Mají ocelové exteriéry bez plastů, silný ocelový rám a ochranná konstrukce zvyšují bezpečí řidiče a nabízejí vysokou výkonnost a produktivitu díky různým prvkům standardní (systém aktivní stability Toyota SAS) i doplňkové výbavy (ochrana vozíku, filtry, chlazení apod.). Účinné ochranné prvky dovolí vypořádat se s náročným nasazením v prašném či korozivním prostředí, při častých jízdách přes výmoly, koleje nebo nezpevněný povrch, který každý vysokozdvižný vozík vždy dokonale prověří.

Toyota ochrání vaší investici

Proti velké koncentraci prachu různé velikosti zvolte předčistič vzduchu, který již na vstupu do motoru odloučí velké nečistoty, účinný filtr pevných částic (DPF filtr) nebo cyklonový filtr (odstraní i zvlášť jemný prach) a ventilátor optimální síly a výkonu. Alternativně můžete vybavit vozík chladičem s většími průduchy. Nečistoty chladič nezanesou, protože snáz proletí a neulpí uvnitř. Chladič tak může lépe plnit svou funkci: umožnit proudění vzduchu a ochlazovat chladící kapalinu, hydraulický či převodový olej. případně hydraulický nebo převodový olej. Vysokorychlostní ventilátor pak zajistí vyšší objem vzduchu procházejícího chladičem a zvyšuje úroveň chlazení.