Společnost cargo-partner rozšiřuje služby přímé konsolidované přepravy LCL mezi Asií a Evropou

Listopad 2018 – S 89 odjezdy týdně v rámci přímé konsolidační služby LCL – z toho 5 po Transsibiřské magistrále – je společnost cargo-partner jedním z předních poskytovatelů konsolidované přepravy v námořní i železniční dopravě. V poslední době rozšířil tento poskytovatel informačních logistických služeb nabídku služeb v obou druzích dopravy.

Mezinárodní dopravce a poskytovatel informačních logistických služeb se již déle než tři dekády věnuje námořní přepravě. Společnost v současné době nabízí 89 týdenních spojů přímé přepravy LCL v námořní a železniční dopravě a neustále rozšiřuje své portfolio. Díky přímé dopravě bez překládky umožňuje přímá služba LCL společnosti cargo-partner rychlé přepravní časy a pomáhá předcházet rizikům překládky.

Námořní nákladní doprava: Nové spojení LCL z Nhava Sheva do Kdyně

V rámci námořní konsolidační služby rozšířila společnost cargo-partner svoji produktovou řadu o spojení z indického Nhava Sheva do polské Kdyně. Přístav Nhava Sheva, ležící necelé dvě hodiny od Bombaje, je největším mořským přístavem v zemi a významným centrem pro vývoz z indického subkontinentu. Díky této nové službě LCL z Nhava Sheva do Kdyně je společnost cargo-partner schopna dovážet do jakékoliv země v Evropě.

Stávající služby námořní přepravy z Hongkongu, Šen-čenu, Sia-men, Šanghaje, Ning-po, Čching-tao a Singapuru – poslední uvedený přístav slouží jako centrum pro jihovýchodní Asii – se těší velké oblibě. Tyto služby jsou doplněny možnostmi směrování přes jadranské přístavy Koper a Rijeka, jakož i severní přístavy Hamburk a Rotterdam. Kromě toho zaznamenává společnost cargo-partner rostoucí poptávku po službách LCL z měst Čching-tao, Busan a Tokio, kterou poskytovatel logistických služeb uspokojuje s týdenními odjezdy.

Navíc společnost cargo-partner nabízí rozsáhlé pokrytí na Tchaj-wanu, odkud poskytuje pravidelnou přepravu LCL do Slovinska, Chorvatska, Bosny a Hercegoviny, Srbska a Maďarska přes přístav Koper a také do Rakouska a České republiky přes Hamburk. Polsko je obsluhováno přes Kdyni a Rumunsko je zaváženo přes přístav Constanta. V závislosti na požadavcích každého zákazníka lze dopravu realizovat  v režimu ECONOMY nebo PRIORITY.

Železniční doprava: Nové spojení LCL z Tchien-ťin do Varšavy

společnost cargo-partner je jedním z průkopníků na Transsibiřské magistrále a zajišťuje kontejnerovou dopravu po Hedvábné stezce již polovinu dekády. Vedle stávajících spojení prostřednictvím železnice z Šanghaje a Šen-čenu zavedla společnost cargo-partner nedávno konsolidační službu z oblasti Severní Číny do Varšavy, s konsolidací v Tchien-ťin a distribucí kamkoli po Evropě

Železniční doprava ze Šanghaje do Varšavy trvá v průměru 14-16 dní od terminálu po terminál, s celkovou dobou přepravy včetně manipulace na terminálech v délce 21 dní. Z Šen-čenu do Varšavy trvá železniční doprava v průměru 19 dní od terminálu po terminál a celková doba přepravy činí přibližně 24 dní. Z těchto hlavních terminálů spravuje společnost cargo-partner týdenní přepravu do Varšavy o objemu přibližně deseti 40stopých kontejnerů typu high-cube.

První služby přímé přepravy LCL před 25 lety

V uplynulých letech se zvýšila poptávka po službách námořní přepravy z New Yorku do Bremerhavenu, kde společnost cargo-partner nabízí přepravu s dobou přepravy 12 dní od přístavu do přístavu. New York byl vlastně prvním přístavem, ze kterého společnost cargo-partner nabídla svoji první službu přímé přepravy LCL. Zákazníkem byl americký velkoobchodní řetězec, pro který poskytovatel logistických služeb pravidelně konsolidoval přepravu z New Yorku do České republiky a na Slovensko. Dnes nabízí společnost cargo-partner týdenní odjezdy z 20 nejdůležitějších terminálů v USA přes Bremerhaven do Vídně s distribucí ve střední Evropě.

Zákazníky společnosti cargo-partner tvoří firmy z různých průmyslových odvětví, včetně známých jmen, jako je rakouský výrobce desek plošných spojů AT&S, maďarský specialista na osvětlení Rabalux nebo čínský výrobce elektroniky pro automobilový průmysl Fuerda. Společnost cargo-partner spolupracuje se společností Fuerda na sedmiletém projektu, přičemž cargo-partner organizuje pravidelnou konsolidační přepravu z čínského města Ning-po do slovenské Bratislavy a zajišťuje skladování zboží společnosti Fuerda v logistickém centru společnosti cargo-partner v Bratislavě. Pan Samuel Yu, koordinátor logistiky ve společnosti Fuerda, je se spoluprací spokojen: „Ve společnosti cargo-partner jsme našli kompetentního partnera, který řídí naše časté námořní vývozy, poskytuje komplexní skladové služby a v celém dopravním řetězci zajišťuje bezpečnou a zajištěnou manipulaci s našimi citlivými elektronickými součástkami.“

michal
Author: michal