Simona Kijonková získala Zlatého delfína

Simona Kijonková získala v soutěži Marketér roku 2019 prestižní ocenění Zlatý delfín za vytvoření struktury marketingu holdingu Packeta včetně zavedení nové služby Mezi námi přispívající k nárůstu obratu skupiny o 118 % za rok 2019.

Z ocenění mám velkou radost. V roce 2019 byl svět ještě v pořádku. Moc si vážím všech marketérů a píáristů, kteří se musí vypořádávat s každodenními změnami, v rámci krizové komunikace ihned informovat klienty, partnery i zaměstnance. V krizi je nejdůležitější fér a otevřená komunikace. Rok 2020 je pro nás všechny po všech směrech jiný. 

Marketér roku 2019

Slavnostní vyhlášení soutěže 15. ročníku Marketér roku 2019 proběhlo navzdory současné pandemické situaci a za respektování všech bezpečnostních opatření ve čtvrtek 10. 12. 2020 v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1. Akci moderoval Karel Voříšek. Pro vítěze byly opět připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Nad soutěží převzal i letos záštitu prof. Philip Kotler, výrazná osobnost světového marketingu. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.