Nico Rosberg ambasadorem značky Jungheinrich

Společnost Jungheinrich a Nico Rosberg spojí své síly při prosazování elektromobility udržitelnosti. Podnikatel v oblasti udržitelnosti a mistr světa Formule 1 z roku 2016 bude jako ambasador značky reprezentovat předního světového dodavatele řešení pro intralogistiku.

Bývalý závodník je spoluzakladatelem festivalu Greentech, globální platformy pro technologie orientované na budoucnost v oblasti mobility, výživy, zemědělství, financí, módy a energie. Od svého odchodu do důchodu je Rosberg významným zastáncem elektromobility a udržitelných obchodních procesů. “Pro naši planetu potřebujeme nové vize a chytré technologie. To znamená prosazovat elektrifikaci dekarbonizaci ve všech oblastech našeho hospodářství – konkrétně v oblasti mobility,” říká Rosberg. “Se společností Jungheinrich se ujímám místa řidiče v závodě o e-mobilitu.”

Společnost Jungheinrich počítá s elektromobilitou od svého založení a je průkopníkem a hybatelem inovací v oblasti lithium-iontové technologie. Přesně před deseti lety byl Jungheinrich prvním výrobcem manipulační techniky na světě, který uvedl na trh sériově vyráběný vozík s lithium-iontovou technologií.

“Naše snaha o vytváření trvale udržitelných hodnot nás spojuje s Nico Rosbergem,” vysvětluje Dr. Brzoska. “Nico dává našemu odhodlání a naší práci tvář. Navíc chceme společně rozvíjet nápady a pracovat na konkrétních řešeních a aplikacích pro řešení elektrifikace, energetické účinnosti a udržitelnosti, abychom ukázali, co je možné ve skladu budoucnosti. Společně s naším novým ambasadorem značky Nico Rosbergem bude tento závazek vůči našim zákazníkům a veřejnosti ústředním bodem naší práce.”