Kurýři DPD nově využívají aplikaci Záchranka

Společnost DPD nainstalovala všem svým kurýrům do komunikačních zařízení aplikaci Záchranka. Aplikaci tak může využívat všech 1800 kurýrů po celé České republice. Záchranka funguje jako rychlý a efektivní nástroj pro přivolání zdravotní pomoci. Aplikaci si do svých telefonů postupně instalují i zaměstnanci firmy.

Ze zkušenosti víme, že kurýři se mohou během doručování balíků ocitnout v nejrůznějších situacích, které někdy vyžadují i přivolání lékařské pomoci. Často hrají roli vteřiny. Proto jsme velmi rádi, že jsme navázali spolupráci s aplikací Záchranka a věříme, že tento krok povede k navýšení bezpečnosti našich zákazníků, kurýrů i zaměstnanců,” Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

„Posláním naší aplikace je pomáhat uživatelům v krizových situacích a právě na silnicích k nim dochází velmi často. Jsem rád, že se DPD rozhodla pro větší bezpečnost svých kurýrů na cestách využít právě aplikaci Záchranka,” říká Filip Maleňák, autor a ředitel aplikace Záchranka.

Jak aplikace Záchranka funguje?

Po spuštění aplikace stačí pro přivolání pomoci přidržet po dobu 3s červené tlačítko a vzápětí dojde k propojení s linkou 155. Zároveň se odešle nouzová zpráva záchranářům s aktuální polohou kurýra a dalšími informacemi. Posádka záchranné služby vyjíždí v momentě spojení. Pokud se kurýr nachází například v horách, aplikace to rozpozná podle GPS signálu a odešle nouzovou zprávu také horské službě v dané oblasti. Stáhnout si ji může každý, kdo vlastní dotykový telefon prostřednictvím App store nebo Google Play.