FM Logistic posiluje své aktivity v oblasti omnichannel logistiky na asijském kontinentu

  • Společnost FM Logistic expanduje v Asii otevřením prvního skladu pro více zákazníků v Indii a druhého městského distribučního centra ve Vietnamu.
  • Tato zařízení jsou součástí nové strategie “Powering 2030”, která byla spuštěna na konci roku 2021 a zaměřuje se na rozvoj udržitelného multikanálového dodavatelského řetězce

Společnost FM Logistic otevírá v Indii své páté zařízení pro více zákazníků (a první vlastní) .

Více zákaznické zařízení v Indii, které bylo slavnostně otevřeno 26. dubna, nabídne 70 000 m2 skladové plochy. Nachází se ve Farrukhnagaru, na strategickém místě poblíž dálnice Kundli-Manesar-Palwal (Dillí), a umožní tak rychlejší přístup do hlavních spotřebitelských center na severu země.

Toto moderní zařízení bude poskytovat špičkové skladovací, manipulační, co-packingové a distribuční služby, které uspokojí potřeby zákazníků z oblasti elektronického obchodování a omnichannel. Výstavbu skladu řídila společnost NG Concept, sesterská realitní společnost FM Logistic, která poskytuje nákladově efektivní a kvalitní skladovací, manipulační a distribuční služby. Byla přijata veškerá opatření k zajištění bezpečnosti, ochrany a pohody všech zaměstnanců v objektu. Jedná se také o první zařízení svého druhu v Indii, které kombinuje certifikace FM Global a LEED Silver pro svou vysokou úroveň výkonnosti z hlediska bezpečnosti budov a životního prostředí.

Sklad je součástí pětiletého investičního plánu francouzského lídra v oblasti 3PL v hodnotě 150 milionů eur, který byl oznámen v březnu 2019.

Gigant v oblasti spotřebního zboží si pro své městské logistické aktivity ve Vietnamu vybral FM Logistic

Toto slavnostní otevření přichází v době, kdy společnost FM Logistic právě oznámila otevření nového městského distribučního centra pro více klientů o rozloze 20 000 m2 ve vietnamském městě Di An v provincii Binh Duong. Jedním z prvních zákazníků je mezinárodní společnost FMCG, která v únoru zadala společnosti FM Logistic významnou zakázku na řízení její omnichannel logistiky a doručování na poslední míli pro téměř 10 000 tradičních obchodů s potravinami v Ho Či Minově Městě. Nové zařízení bude integrovat skladování, vychystávání a distribuci pod jednou střechou a zaměří se na omnichannel distribuci v Ho Či Minově Městě. Městské distribuční centrum Di An navazuje na městské distribuční centrum FM Logistic Grade A o rozloze 50 000 m2 ve VSIP Bac Ninh, které již zajišťuje městskou distribuci v Hanoji.

Městská logistika: výzva v Asii

Elektronické obchodování B2C a business-to-business, které spočívá v digitalizaci distribuce spotřebitelských produktů prostřednictvím specializované aplikace na trhu, zažívá boom zejména v jižní a jihovýchodní Asii. Představuje skutečnou výzvu pro asijská města, která se potýkají s omezenými časovými intervaly pro městské dodávky, přetíženou dopravou a rostoucím znečištěním ovzduší. Značky, výrobci a maloobchodníci musí najít inovativní řešení, jak své výrobky doručit spotřebitelům efektivnějším a udržitelnějším způsobem. Společnost FM Logistic jim pomáhá s vývojem omnichannel řešení pro města a podporuje je tak v plnění této výzvy.

Prostřednictvím své strategie “Powering 2030” se společnost FM Logistic zavázala reagovat na zásadní změny v odvětvích maloobchodu a rychloobrátkového zboží, stejně jako v oblasti řízení dodavatelského řetězce a rozmachu elektronického obchodování. V současné době více než 60 % nových zakázek společnosti FM Logistic po celém světě připadá na omnichannel logistické služby. Společnost na svých trzích výrazně investuje do automatizace, aby podpořila své operace v oblasti e-commerce.