Direct Parcel Distribution představuje nový responzivní web

Společnost Direct Parcel Distribution, přední přepravce v České republice i v Evropě, spustila nové webové stránky. Došlo nejen k redesignu grafiky, ale výrazně se upravila struktura i obsah, čímž je nový web přehlednější a uživatelsky přívětivější. Díky nové platformě je web responzivní a lépe se tak přizpůsobí návštěvníkům z mobilu nebo tabletu.

Hlavními požadavky při tvorbě nové verze internetových stránek bylo především vytvořit uživatelsky příjemnější a intuitivnější prostředí. Nová struktura poskytuje nejen snazší orientaci ve službách DPD, ale zákazníci se rychleji dostanou k informacím o své zásilce v aplikaci Moje DPD nebo DPD Kurýr. Nově byla také vytvořena sekce zákaznické podpory, kde jsou snadno dostupné nejen odpovědi na časté otázky, ale také instruktážní videa. K dispozici je také chatbot Jarda, který dovede návštěvníkům pomoci. Chatbot byl spuštěn již v závěru 2019, využívá platformu Python a je průběžně vylepšován tak, aby co nejlépe reagoval na dotazy uživatelů.

Po grafické stránce je nová verze více minimalistická a působí na první pohled čistě a uspořádaně. Přestože tento styl je jednotný v rámci celé skupiny DPDgroup, struktura webu byla na míru přizpůsobena potřebám českých návštěvníků.

„Při tvorbě nových stránek jsme kladli důraz na to, aby zákazník po příchodu rychle a jednoduše našel všechny potřebné informace. Zároveň jsme chtěli, aby byla nová podoba modernější a interaktivnější. Věříme, že se nám podařilo vytvořit příjemné uživatelské prostředí a zákazníci tuto změnu ocení,” říká Miloš Malaník, generální ředitel Direct Parcel Distribution.

Celý web je postaven na profesionální platformě WordPress, která je nejen přívětivá pro administraci, ale také zajistí patřičnou SEO podporu a analytiku. Responzivní web navíc zajistí optimalizované zobrazení nejen z počítače, ale také uživatelům tabletů nebo mobilních telefonů, jejichž poměr je stále významnější.