T-Stream – nový servisní nástroj TOYOTY ve spolupráci se společností Microsoft

Průmysl manipulační techniky se mění a adaptuje stejně rychle jako jiné obory a sleduje podobné globální trendy, například e-commerce nebo digitalizaci. V některých ohledech tyto trendy aktivně spoluvytváří, tak jako Toyota Material Handling, světová jednička v oboru. Toyota důsledně sleduje, jak inovace v digitalizaci a konektivita může zlepšit také servisní služby, nejen pro zákazníky, ale i pro vlastní servisní techniky. Výsledkem je T-Stream, nová servisní platforma vyvinutá společně se společností Microsoft.

Proces digitalizace zahájila Toyota v servisních službách již před 15 lety zavedením prvního mobilního administrativního systému pro své techniky (EASY – Engineer Administration System). Postupně investovala do dalších technologií, například do nástrojů propojujících vozíky a nabízející informace v reálném čase. Aby mohla i nadále excelovat v poprodejních službách, potřebovala svým servisním technikům nabídnout optimální podporu, která zahrne nejmodernější nástroje a technologie. Proto začala úzce spolupracovat s Microsoftem, dalším globálním hráčem, který sdílí její digitální vize. První generace T-Stream bude uvedena do života během příštích několika měsíců, ČR se připojí po prázdninách.

Uvolníme sílu dat

T-Stream je úplně nová technologie založená na cloudu Azure společnosti Microsoft, pracuje v prostředí Windows a využívá systémy Bing Maps a GPS. Pro servisní techniky představuje výrazně vylepšený proaktivní nástroj zahrnující veškeré dostupné zdroje, informace a propojení, která potřebují ke své činnosti.

Hlavním cílem je zajistit takovou úroveň služeb, která dokáží zajistit kvalitní servis ještě dříve, než dojde k odstavení techniky, ještě dříve, než zákazník vytuší, že bude servis potřebovat. 

Toyota toho dosáhne díky práci s informacemi v reálném čase, díky předvídatelnějšímu chování strojů a snazší a rychlejší komunikaci v rámci servisního týmu i s ostatními útvary firmy.

Nové funkce nabízejí především spolehlivé on-line propojení s jinými aplikacemi, vylepšené plánování činnosti, vyhledávání náhradních dílů, fleet management, snadnou práci s fotografiemi nebo rychlý přístup k veškeré technické dokumentaci. Stručně řečeno správné informace, ve správný čas, bez ohledu na to, kde se technik právě nachází. Ať již bude potřebovat jen přehled servisních zakázek nebo informaci technického rázu, výsledkem bude minimální ztráta času, efektivní využití času technika a konečně spokojený zákazník. Rychlejší a komplexnější podporu mohou technici také očekávat od administrativní podpory a dispečinku. Výsledkem budou nižší náklady na servis, což jistě uvítá každý uživatel MT.

“Vidíme digitální transformaci jako strategický směr, který nám zajistí prvenství na evropském servisním trhu,” uvedl Joakim Plate, Director Service Market, Toyota Material Handling Europe. “Výsledkem naší spolupráce s Microsoftem je řešení, které významně posílí efektivnost našich techniků i spokojenost zákazníků.”

michal
Author: michal