GEFCO ZAVÁDÍ “TRACY”, HLASEM OVLÁDANÝ NÁSTROJ PRO SLEDOVÁNÍ ZÁSILEK

Červenec 2018 – Společnost GEFCO, globální poskytovatel služeb pro průmyslový dodavatelský řetězeca evropský lídr v oblasti logistiky hotových vozidel oznámila, že jako první zákazníkům přináší jedinečný, hlasem ovládaný nástroj pro sledování zásilek využívající technologii Smart Speaker a logistický software Cargowise.

Nové řešení, které doplní stávající nabídku monitorovacích nástrojů, bylo vyvinuto expediční divizí společnosti GEFCO pro zákazníky, kteří požadují špičkovou kvalitu sledování prioritních zásilek v reálném čase i pro případy, kdy je nejdůležitějším faktorem rychlost a efektivita.

Nový monitorovací nástroj pojmenovaný TRACY využívá logistický software Cargowise společnosti Wisetech Global. Ovládán je prostřednictvím „funkce“ na inteligentním reproduktoru, která umožňuje zákazníkům získat jednoduchým hlasovým povelem klíčové informace o zásilce včetně místa původu, místa určení, čísla letu či lodě a očekávaného i reálného času doručení.

TRACY doplní stávající nabídku sledovacích možností společnosti GEFCO, jedním z nichž je např. GEFC@nnect umožňující kvalitní tracking zásilek prostřednictvím online portálu vyvinutý jako podpora pro zákazníky vyžadující nejen služby superrychlé logistiky, ale i jistotu a kompletní přehled o zásilce.

Skupina GEFCO úspěšně předvedla novou technologii zákazníkům ještě před plánovaným uvedením do provozu. Jde o první krok ve vývoji nástroje, jehož další aktualizace poskytnou další funkcionality, včetně možného spojení se službami sledování v oblasti letecké a námořní přepravy.

Anthony Gunn, výkonný viceprezident pro spedici společnosti GEFCO k novince s názvem TRACY říká:

  • „Jsme nadšení, že tuto službu můžeme s našimi partnery spustit. TRACY je nejnovější ze série aktuálně vyvíjených technologií, které společnost GEFCO nedávno integrovala do řízení dodavatelského řetězce. Právě na trhu s inovacemi zaujímá GEFCO místo v popředí.“
  • „Ve spedici – zejména pokud jde o naší nabídku řešení časově náročných zásilek – kde je nezbytná transparentnost a monitorování v reálném čase – by měl tento nástroj hrát klíčovou úlohu. Ze zpětné vazby, kterou jsme doteď od našich zákazníků dostali, jsme velmi potěšeni.“
  • „Jako důvěryhodný partner pro naše zákazníky jim poskytujeme maximální jistotu,
    že jejich produkt je v bezpečných a spolehlivých rukou. Díky rychlosti a jednoduchosti používání služby TRACY jsme schopni tento úkol plnit lépe než kdykoli předtím.“

V zájmu uspokojení potřeb zákazníků, kteří čím dál tím víc vyhledávají vysoce individuální služby, vyvinula společnost GEFCO také službu My Car Is There, která umožňuje koncovým zákazníkům řídit dodávku nových vozidel prostřednictvím mobilní aplikace. A zájem skupiny GEFCO o inovace potvrzuje projekt Innovation Factory, jehož cílem je identifikovat inovativní zaměstnanecké projekty, poskytovat přiměřené zdroje na jejich vývoj a také rozvíjet nové nápady a kreativitu v rámci odvětví.

michal
Author: michal