DPDgroup pokračuje s kampaní Zákony schválnosti

Květen 2019 – Společnost DPDgroup spustila druhý rok v řadě online kampaň Zákony schválnosti, kterou se tentokrát rozhodla lokalizovat a doprovodit ji českými titulky. Ve čtyřech zábavných videích ukazuje situace, které občas jako naschvál při doručování zásilek vznikají. Cílovou skupinou jsou letos především mileniálové, takže v lokální verzi se ve videích použilo tykání. Kampaň běží od konce května do konce června na sociálních sítích (Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram), a to ve 22 zemích v Evropě, kde online nakupující představují až 80 milionů lidí. Videa propagují doručování na hodinu přesně v rámci služby DPD Private a vyzvedávání zásilek v síti výdejních míst Pickup.

Dvě videa představují doručování na hodinu přesně, tzv. 1hodinové okno. Díky němu zákazníci vědí přesný hodinový interval, během kterého k nim kurýr přijede. DPDgroup je jediná společnost, která tuto službu poskytuje, a to ve 22 evropských zemích včetně České republiky. Zároveň lze ve webové aplikaci DPD Kurýr sledovat kurýra na mapě v reálném čase, jak se blíží k zákazníkovi, a upravit si doručování například změnou termínu nebo adresy.

V dalších dvou videích se pak ukazuje výhoda pro zákazníky v podobě celoevropské sítě výdejních míst Pickup. Těch má DPDgroup v Evropě více než 42 000, takže je zákazníci mohou využít skoro na každém rohu. Česká síť se navíc na konci minulého roku díky společnosti Sazka rozrostla na téměř 1 000 míst. Zákazníci si tak mohou své zásilky vyzvedávat na jejich prodejnách s terminálem stejně jako na depech, v sítí vlastních výdejních míst a na místech Uloženky.

“Videi chceme zákazníkům ukázat, že nejsou sami, komu se stávají úsměvné situace i v souvislosti s něčím tak běžným, jako je doručování zásilek. Cílem bylo také vizuálně naznačit, jak může služba DPD Private díky doručení na hodinu přesně zjednodušit život a učinit tak doručování a převzetí zásilky co možná nejpohodlnější, ” vysvětluje Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ.

Kampaň vytvořila produkční společnost Supper a mediální skupina Starcom. Videa režíroval známý britský filmový a reklamní režisér Simon Levene.